لاستیک های بدون هوا میشلن برای شرکت پستی ارائه می شود.




لاستیک های بدون هوا میشلن برای شرکت پستی ارائه می شود.

 شرکت پستی فرانسوی لا پست (La Post) قرار است تا پایان سال 2024، 40 عدد از ون های شرکت خود را مجهز به لاستیک های بدون هوای میشلن به نام آپتیس کند.

لاستیک میشلن آپتیس (Unique Puncture-proof Tire System) یک تایر بدون هوا است که با همکاری Maxion Wheels، تامین کننده یک نوع رینگ برای تایر آپتیس توسعه یافته است.این تایرها نمونه اولیه تولید شده از محلول ضد پنچری هستند که به هوای فشرده نیازی ندارند.

تحت یک همکاری دو ساله بین میشلین و لا پست، سه وسیله نقلیه فعالیت خود را بر روی تایرهای بدون هوا آغاز کرده اند. آپتیس به جای استفاده از هوا، از ساختاری با طراحی ویژه استفاده می کند که می تواند وزن خودرو را تحمل کند و قدرت، راحتی و ایمنی را برای کاربران و رانندگان به ارمغان بیاورد. میشلن نمونه اولیه لاستیک آپتیس را برای استفاده در ناوگان تجاری سبک توسعه داده است. این نوآوری استحکام تایرها را تضمین می کند و راحتی و ایمنی در رانندگی را افزایش می دهد.

به دلیل اینکه لاستیک آپتیس بدون هوا است، مشکل سوراخ شدن و پنچری ندارد و درنتیجه تعمیر، نگهداری و خرابی خودرو ها را در ناوگان لا پست کاهش و فعالیت شرکت و خدمات با کیفیت بهتری ادامه می یابد. با رفع مشکل پنچری، خطرات ناشی از این لاستیک ها برای محیط زیست نیز کمتر می شود زیرا نیاز به تعویض لاستیک کاهش می یابد. در سطح زیست محیطی، حذف مشکلات پنچری و کم باد شدن امکان کاهش تعداد و دفعات تعویض لاستیک را فراهم می کند و در نتیجه هرگونه ضایعات را محدود می کند.

میشلن عنوان کرده که تایر آپتیس، تنها لاستیک بدون هوای موجود در جهان است که در دنیای واقعی در حال استفاده می باشد. تا به امروز، این محصول توانسته تا 3،000،000 کیلومتر را در اروپا، آسیا و آمریکای شمالی طی کند.

لاستیک آپتیس میشلن یک نوآوری بزرگ در صنعت تایر و یک گام کلیدی در توسعه یک تایر کاملاً پایدار تا سال 2050 به حساب می آید. این تایر نتیجه حدود 50 حق ثبت اختراع از نظر ساختار تایر و مواد با تکنولوژی بالا است.

برونو دی فرودی، مدیر فعالیت‌های OEM در میشلن، گفت: «این نشان می‌دهد که میشلن در طراحی و نوآوری های جدید خود به دنبال توسعه لاستیک هایی می باشد که برای محیط زیست ایمن تر هستند.»

همچنین فیلیپ دورج، معاون مدیر گروه لا پست گفت:«همکاری با میشلن، شرکتی که دانش و فناوری آن بیشتر از یک قرن با ما همراه بوده بسیار خوشحال کننده می باشد. ما به وسایل نقلیه قابل اعتمادی نیاز داریم که ایمنی کامل در جاده ها را ارائه دهند و در عین حال از منابع زیست محیطی هم حمایت کند.»


لینک ویدئو




منبع: https://www.michelin.com/en/press-releases


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0